עורך דין פלילי בחיפה - תחומי האחריות


כל אדם הנאשם בפלילים זקוק להגנה הטובה והמקצועית ביותר. עורך דין פלילי הינו איש המקצוע שיעזור לכם בכך, החל משלבי המעצר והחקירה הראשוניים, דרך הדיונים הארוכים בבתי המשפט וגם, בבתי הסוהר עצמם, כאשר כבר הושג אישום. מחפשים עורך דין פלילי בחיפה ואיזור הצפון? להלן תחומי האחריות שיציע לכם איש מקצוע איכותי באמת.

חקירה ומעצר

בזמן המעצר למשטרת ישראל הסמכות לתשאל ולתחקר את העצור ולהחזיק בו לתקופות זמן קצובות. עורך דין פלילי איכותי באיזור הצפון הוא כזה הזמין באופן מיידי לכל קריאה של לקוח, ומסוגל להגיע לתחנת המשטרה בה מתקיים המעצר בהקדם ולהביא לשחרור כמה שיותר מוקדם. עורך דין מקצועי אף ידע לייעץ למרשיו מה להגיד ומתי לשמור על זכות השתיקה. ממש לא כדאי להיחקר במשטרה ללא ליווי של עורך דין צמוד!

ייצוג פלילי בכל התחומים

לאחר המעצר, במידה והעצור לא שוחרר, המהלך הבא הוא המשך החקירה והעמדה בפני שופט לאחר כתיבת המסקנות. עורך הדין הפלילי אומנם אמון על ייצוג נאשמים בכל אישום פלילי שהוא, אך קחו בחשבון כי ישנם עורכי דין המתמחים בתחומים ספציפיים. מעבר לגניבה, שוד, אלימות במשפחה וכו', ישנן עבירות פליליות נוספות בהן מתמחים עורכי דין כגון עבירות צווארון לבן, עבירות של קטינים, עבירות מחשב, עבירות מס, עבירות רשלנות ועוד. רצוי לבחור עורך דין פלילי בחיפה אשר מתמחה בסוג העבירה שלכם, או לפחות בכזה שעובד במשרד בו פועלים עורכי דין נוספים העובדים בשיתוף פעולה מלא.

ייצוג אסירים

גם לאסירים מגיע להיוועץ עם עורך דין מקצועי כאשר עולה הצורך בכך. למעשה, עורך הדין הפלילי חייב לוודא כי זכויות האסיר אכן נשמרות, ולעזור לו להשיג קיצורים בזמן הענישה כל שניתן. כמו כן, לאחר פרק זמן מסוים, עורך הדין יכול לעזור בניסוח מכתב הפניה לנשיא המדינה בבקשה לחנינה.

מחיקת רישום פלילי

בנוסף, לאחר פתיחת תיק במשטרה, בין אם מדובר באישום בסופו של דבר ובין אם לאו, יש לוודא כי נעשו כל המאמצים על מנת למחוק אותו. כל עורך דין פלילי בצפון יכול לעזור ללקוחותיו לבצע את מחיקת הרישום הפלילי ממחשבי המשטרה וע"י כך לצאת לדרך חדשה ולהיפטר ממאורעות העבר.

חשוב מאוד לבחור עורך דין פלילי בחיפה  שלו ניסיון רב בתחום, עם עדיפות לעורך דין שעבר בעבר בפרקליטות. ניסיון זה חשף אותו למגוון רחב של תיקים בעולם הפלילי וכמו כן, הוא מסוגל לאפיין את תהליכי התביעה של המדינה ביתר קלות, אך הפעם לטובתם של מרשיו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה