עורך דין פלילי - בחירה בחיים



אחת ההחלטות החשובות ביותר בחייו של כל אדם הנחשד בפלילים, היא הבחירה בעורך הדין שילווה אותו במהלך ההליכים אל מול רשויות החוק והמדינה. בחירה זו עשויה לשנות את חייו באופן מוחלט. חיים עם כתם בלתי מחיק של מאסר בפועל, רישומים פליליים ועוד מצד אחד, אל מול עונשי אזהרה והיעדר רישומים קבועים מאידך. עורך דין פלילי מנוסה ובעל מוניטין הוא איש המקצוע המומלץ ביותר לתפקיד. לעומת תחומים אחרים בעולם המשפט, עורכי הדין הפליליים עוסקים במגוון רחב של תפקידים אשר בהחלט יכולים לתרום לכם במצבכם הלא פשוט. להלן המרכזיים שבהם.

תפקיד עורך הדין הפלילי

  • ייצוג במעצרים - דאגה למימוש זכויות מלא באינטראקציה הראשונית עם גורמי אכיפת החוק. לדוגמא - במקרים מסוימים, אם לא הוקראו לכם זכויותיכם בעת המעצר, מדובר בעילה לשחרור!
  • ייצוג אסירים - זכויותיכם האזרחיות אינן נגמרות מאחורי שערי הכלא. גם כאסירים אתם זכאים לשלל זכויות, כגון מזון, שינה, תנאי מחייה, ביקורים ועוד. מרגישים שפגעו בזכויות אלו? פנו לעורך דין פלילי.
  • אלימות במשפחה - מתלוננים ונאשמים כאחד עוברים תהליך מייגע נפשית מרגע הגשת התלונה ועד לסיום התהליך הפלילי. על מנת לעבור את התהליך בשלום, אתם חייבים עורך דין מקצועי אשר בקיא בדקויות התחום, שימצה את המגיע לכם.
  • בני נוער וקטינים - עבירה פלילית בגיל צעיר היא עניין מצער אך בר תיקון. החשיבות העליונה - מניעת רישום פלילי ו/או מאסר בפועל. הדבר אפשרי כמעט בכל המקרים. אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר עבור הילדים שלכם!
  • מחיקת רישום פלילי - מעטים האזרחים שיודעים באילו מקרים ומתי רישום פלילי יכול להימחק. עורך הדין יטפל בכל ענייני הבירוקטיה והעמידה מול גורמי אכיפת החוק, ויפתח עבורכם דף חלק ונקי.

מספר טיפים לבחירת עורך דין פלילי

אל תחכו עם שכירת שירותיו של עורך הדין. זכרו תמיד כי כבר בשלב ההזמנה לחקירה, עבודתו של עורך הדין הפלילי מתחילה. המתנה ארוכה ומיותרת תקטין משמעותית את סיכויי הזיכוי / ביטול כתב האישום כנגדכם. בנוסף, אל תוותרו על בדיקה מקיפה לפני בחירת עורך הדין שלכם. בעידן של היום, יהיה טיפשי מצידכם לסמוך על עצות והמלצות בלבד. המידע על כל עורך דין נגיש וזמין באינטרנט. בררו על הניסיון שלו, אחוזי ההצלחה בתיקים דומים, סגנון ההגנה (הסדרים או משפטים) שלו וכו'.  שיהיה בהצלחה !

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה