עורך דין פלילי בחיפה ואזור הצפון - ייצוג אסירים


אסירים הינם מואשמים שמרצים את עונשם במתקני הכליאה השונים. אנשים אלו אומנם איבדו את חירותם אך עדיין להם זכויות רבות שניתנו להם ע"פ החוק. עורך דין פלילי הינו איש המקצוע שמלווה את אותם אסירים כאשר הם סבורים כי נעשתה להם עוולה בה לא קיבלו את מלוא זכויותיהם כחוק, או כאשר הם מעוניינים לקצר את עונשם או לשפר את תנאי הכליאה שלהם. אם הנכם מחפשים עורך דין פלילי בחיפה ואזור הצפון שיגן עליכם כהלכה, הגעתם למקום הנכון. להלן סקירת תחומי האחריות שיציע לכם כל בעל מקצוע שמכבד את עצמו.

ועדת השחרורים

במידה ולא מדובר באסירי עולם, הרי שכאשר מסתיימים להם שני שלישים מתקופת משך המאסר שניתן בגזר דין בית משפט, ניתן להעמידם מול ועדת שחרורים ולנכות שליש מזמן הענישה. עורך דין פלילי איכותי באזור הצפון יידע כיצד לעזור ללקוחותיו להתכונן היטב לאותה ועדה, לאסוף את כל המסמכים הדרושים (ציון להתנהגות טובה, בעיות רפואיות ועוד) וילמד אותם כיצד לעמוד אל מול חברי הוועדה בהתאם למעמד ולשפר את סיכויי השחרור שלהם.

עתירות אסירים

גם אסירים, ככל אזרחים אחרים, יכולים לתבוע את המדינה או גופיה השונים. למעשה, כל עורך דין פלילי מוצא את עצמו מתעסק לא אחת בתביעות של אסירים כנגד המדינה בגין ליקויים בקיום זכויות היציאה לחופשה, זמני ההתייחדות ותנאים נוספים שלא מתקיימים במתקני הכליאה ואמורים להתקיים (הפסקות, תלונות כנגד סוהרים וכו'). עורך הדין עשוי לייצג אסיר אחד או שניים בעת ובעונה אחת או במקרים אחרים, לתבוע תביעה ייצוגית של מספר אסירים יחדיו.

חנינה לנשיא המדינה

נשיא המדינה מטפל מדי יום במספר רב של בקשות לחנינה שעברו סינון של וועדה מיוחדת, באשר לשחרור מוקדם של אסירים המבקשים זאת. נשיא המדינה יכול לקצר את משך המאסר של אסיר מכל סוג שהוא, לרבות קציבת מאסרי עולם. חשוב לחפש עורך דין פלילי בחיפה ואזור הצפון אשר מסוגל ללוות אתכם במילוי הבקשה לחנינה על הצד הטוב ביותר, לייעץ לגבי מועד שליחת הבקשה האידיאלי, ואף לנסח עבורכם את המכתב המקדים. על כל הנימוקים לבקשה להופיע בבירור במסמכים, כגון הסברי חרטות ,משך שהייה ממושך, הצגת אישורים רפואיים אם ישנם ועוד.

כמובן שחשוב מאוד לבחור מראש בייצוג של עורך דין פלילי בצפון הארץ שלו ניסיון רב בעבודה עם אסירים, על מנת שיכיר את צרכיהם המיוחדים. ניסיון קודם בפרקליטות המדינה אף הוא יכול לעזור בצורה משמעותית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה