עורך דין פלילי - עבירות צווארון לבן

עבירות צווארון לבן נחשבות לעבירות פליליות לכל עניין ודבר, וזאת על אף אופיין שאינו נחשב לאלים או אגרסיבי מבחינה פיזית. במידה והינכם תושבי חיפה ואזור הצפון המואשמים בעבירות מסוג זה, מוטב לו תפנו אל עורך דין פלילי בהקדם על מנת לקבל את הליווי המקצועי ביותר. כיצד בוחרים עורך דין פלילי בחיפה וכיצד באפשרותו לעזור לכם בנושא? להלן התשובות.

מהן עבירות צווארון לבן?

 


נטילת כספים מארגון שלא ברשות, מתן שוחד על מנת לקבל טובות הנאה כאלו ואחרות - כל אלה נחשבות לעבירות פליליות. מאחר ומדובר בעבירות המבוצעות בדרך כלל ע"י עובדים נורמטיביים בכל הרמות (זוטרים ובכירים גם יחד) ובשילוב העבודה כי העבירות הללו אינן אלימות, אזי דבק בהן השם עבירות של "צווארון לבן", כלומר, פליליות אך "נקיות" באופן יחסי. למעשה, לאור אופי העבירות, כל עורך דין פלילי בצפון הארץ שמתמחה בעבירות אלו, מוצא את עצמו לא פעם מלווה לקוחות שזוהי ההתמודדות הראשונה שלהם עם אישומים פליליים, אך יש לקחת בחשבון כי הדין עימם לא פחות חמור מדינם של פושעים אלימים וותיקים.

מה תפקיד עורך הדין בתהליך ההגנה על הנאשם? 

בתי המשפט רואים בחומרה רבה את עבירות הצווארון הלבן מכיוון שהתהליך לביצוען נוצר בעקבות מחשבה ותכנון מושכלים ולא בלהט הרגע. לכן חשוב לחפש עורך דין פלילי בחיפה שמחזיק בניסיון המקצועי המתאים על מנת לעזור ללקוחותיו להתמודד אל מול מערכות גדולות אלו. מאחר ומדובר בנאשמים נורמטיביים, שאינם מתעסקים בפלילים אחרים ורחוקים מעולם הפשע ה- "קלאסי", הרי שחשוב כבר מההתחלה להסתייע בעזרתו של עורך דין ברמה הגבוהה ביותר על מנת שיוודא כי לא נאמרים דברים שאין לאמרם וכי מה שנאמר, מתבצע ברמת הזהירות הנדרשת.

בנוסף, יש לקחת בחשבון כי חקירות משטרה כנגד פשעי צווארון לבן ולאחר מכן, ההתנהלות בבתי המשפט הינם הליכים שמתמשכים על פני שנים רבות. הסיבה טמונה בכך שפושעי הצווארון הלבן הינם ע"פ רוב ערמומיים יותר והם נוטלים את כספי הארגון בדרכים נסתרות ושאינן מורגשות, בדר"כ לאורך תקופה ארוכה. רק עורך דין פלילי בצפון הארץ בעל ניסיון רב בעבודה בפרקליטות, ידע לנקוט באסטרטגיה הנכונה ביותר להגנה על הלקוח בזמן החקירות והמשפט הפלילי המסועף והמתיש הזה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה